workplace



Idag har jag äntligen börjat mitt projekt att sätta mig in i Maya på riktigt. Har gått igenom ett par "basic" DVD filmer om programmet idag. Det här kommer bli tufft men väldigt roligt. Detta är verkligen vad jag vill syssla med i framtiden.
Bilden ovan är min första bild i Maya, dock bara en testbild jag gjorde förrut för att experimentera lite. Mera kommer framöver.




Här kommer spenderas mycket av min tid här hemma. Nu är det dags att ta tag i mina mål. Nu ska datorn användas till det den köptes för, 3D visualisering here i come

Ingen kopiering eller använding av mina bilder utan min tillåtelse! © Anders Johannesson

Kommentarer
Sandie

ja och du är duktig som alltid :D nice nice

2010-02-22 @ 22:29:40
http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback