Vrickat



Har totalt vänt på dygnet, inte bra.. märker att man inte mår bra, tappat all lust & ork att göra något på dagarna.
Men blir ändring på detta till veckan för då ska jag börja på work factory. Mindre kul men ska bli skönt att få lite
rutin i vardagen igen. kanske man får lite mer ork att börja lite mer med 3D också,
vilket jag verkligen vill men inte har ork eller inspiration till som det är nu.

Fotot är taget i åmål i höstas.

Ingen kopiering eller använding av mina bilder utan min tillåtelse! © Anders Johannesson

Kommentarer
Sandie

ja nu ere fan du som skärper dig!! ;P



me like the picture!!

2010-01-28 @ 03:00:50
http://swedhik.blogg.se/
Anonym

Sköna bilder, keep up the good woork!

2010-01-28 @ 23:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback