Slapphet, sjukdom och oinspiration



Senaste tiden har inte varit den mest produktiva tyvärr. har inte haft lust eller inspiration till att göra nånting.
Har mest jobbat med en skoluppgift men inte heller den blev klar i tid.
och nu har jag blivit sjuk vilket ju inte hjälper motivationen direkt.

hade iaf ett litet fotoupdrag i slutet av förra veckan, Fotade lite industribilder åt ett företag. Inte hunnit redigera klart bilderna än men tror det blev en del bra faktiskt. Var kul att få förtroendet då jag aldrig gjort något sådant tidigare.

Fotot ovan är från några år tillbaks och togs i karlstad

Ingen kopiering eller använding av mina bilder utan min tillåtelse! © Anders Johannesson

Kommentarer
Sandie

me like som du vet :D



Just ja ja glömde fråga Tomas får göra de sen, när ja snacka med mamma.

2010-03-30 @ 19:55:09
http://swedhik.blogg.se/
Linda

SV; Men det låter ju helt sjukt. Som om någon skulle stått och vaktat eller något och i lilla Långed? Var du ensam hemma? Ja, det spelar väl kanske ingen roll nu längre men... När du flyttat och allt så är det väl ganska liten risk att du bara skulle råkat tappa bort den för då har man ju gått igenom det mesta. Fan vad illa verkligen!

2010-03-30 @ 23:33:43
http://larotika.blogg.se/
Linda

Jaja, du menar ju givetvis inte i denna lägenheten. Det var det jag tänkte när jag började snacka om att du har flyttat.

2010-03-30 @ 23:36:35
http://larotika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback