Raptor


igår var det badmintontävling och det känns verkligen idag. Stel och träningsvärk så man knappt kan röra sig. Så idag har jag mest suttit i min fåtölj och kikat på how i met your mother. Även kollat igenom ett par tecknings dvds med Neville Page som var mycket inspirerande. Blev sugen på att börja teckna igen så man kan bli lite bättre.

Bilden är en blyerts-teckning jag gjorde förra året. Föreställande en velociraptor jag hittade på ett dvd omslag till jurrasic park.

Ingen kopiering eller använding av mina bilder utan min tillåtelse! © Anders Johannesson

Kommentarer
Michael Blackshore

fan va snyggt du målar! Du är kung ffs! Keep it up!

2010-06-05 @ 18:55:06
http://blackshore.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback